mandazplace

Dagens shopping!!

Kategori: Allmänt

Idag hämtade mamma mig efter skolan kl. 12:15 för jag slutade då... vi shoppade lite olika saker som ni ser på bilden.. Tre par ballerina skor, ett par jeggings, svarta strumpor, ett svart vanligt gina linne och två övriga snygga tröjor från gina.. fint fint sörrö :)



Och sen det bääästa..!!!!! Jag och mamma har hittat min skolavslutnings klänning som är jätte fin och sommrig den är vit vit och vit...



Tack så jätte mycket för kläderna mamma jag älskar dig över allt på denna jord puss<3

Morgon dagen:
I morgon ska jag bjuda med min underbara barndoms kompis på restaurang och bio för hon fick det i fördelsedagspresent så vi tänkte att det skulle passa i morgon så då blir det så..!! Jag hoppas att det blir en bra och mysig kväll i morgon puss på dig gumman!<3

Förövrigt denna vecka har jag inte gjort någonting speciellt gått i skolan och tränat.. En vanlig vecka för Amanda :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: