mandazplace

Håltimme

Kategori: Allmänt

Jaaa... Jag och Anton sitter på rummet och kollar på datorerna.. Jag skulle gå ut till toan när jag hörde att det var någon i köket så jag gick till köket och där satt Lisa och Rasmus och de körde sanning eller konka och det var det roligaste jag har kollat på på länge!!!!! Lisa sa att Rasmus skulle göra kullebyttor igenom hela korridoren här på synvillan och joddla samtidigt! Men det fanns ett problem.... Han kan inte göra kullebyttor. Men han gjorde sig redo för att göra sina kullebyttor och vad säger man... Ett gott skratt förlänger livet!!
 

Kommentarer

  • Linda säger:

    Haa haaa haaaa.... det där va snyggt !!!!!!

    Hur givk det på utv.samtalet då?
    Puss

    Svar: Hon var sjuk så det blev inge... får ta det nästa vecka!!Puss
    mandazplace.blogg.se

    2012-11-22 | 16:40:35
    Bloggadress: http://lindaochfredrik.bloggsida.se
  • Alice säger:

    hahaha!! Värsta Elit Gymnasten alltså, sök till Norrlandslaget vettja! :D

    Svar: HAHAHAH ja eller ur Alice!!!! ;)
    mandazplace.blogg.se

    2012-11-24 | 01:46:36

Kommentera inlägget här: