mandazplace

Jullov

Kategori: Allmänt

Idag tisdag den 18:e december så fick jag äntligen gå på jullov. Jag har tagit hem julkappen till Felicia och Rasmus. Hoppas de kommer att bli glada!
Denna termin har gått så fort så det känns som om dessa tre år kommer att springa iväg. Jag har lärt mig en massa nytt om djuren och jag har även blivigt mera självsäker, det är en bra grej! Jag har fått en massa nya kompisar och träffat en massa nytt och trevligt folk.
 
På torsdag så blir Gävle farligt för då kommer jag hem. Nej då jag skoja! Och då börjar julfirandena och jag får träffa alla i familjen igen och ska även försöka hinna med att träffa lite vänner!
 
Lucia har gått jätte bra men jag var tyvärr sjuk på Luciadagen så jag missa det men jag klara mig ändå! Det har varit en rolig upplevelse och jag har även träffat nya människor då!
 
Nej nu ska jag nog gå o lata mig lite på soffan innan vi ska äta eller så ska jag vara lite med Sally... vet inte riktigt har inte riktigt bestämmt mig!

Ha en underbart bra och rolig jul och såklart nyår så ses vi nästa år om jag inte hinner skriva nå mera!! :D
 
En liten bild på Sally som kom o la sig på min mage o sov när jag hade kommit hem och lagt mig på kökssoffan! Lill spillevinken min! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: