mandazplace

Är i Högakusten! =D

Kategori: Allmänt



Vi har varit och ätit på Gårdsbutiken Gott Gott =)
Sen så har vi provat nya bilen i branta backar, åkt upp på Ringkallen ett stort berg fast man såg inte så mycket för det var dimmigt så man såg inte så långt ner.
När vi kom hem så satt vi i solen och njöt bara, jag hoppade hopprep med Felicia ett tag till Olle sa att jag skulle komma o sätta mig i traktorn och sen så lärde han mig hur man kör traktor det var faktiskt änkelt inte så svårt alls faktist så det var roligt nu så sitter jag här i morgonrock för jag och Felicia har badat i deras nya badkar (bubbelbadkar) det var skönt.! Vi har nyss ätit grillat och potatisgratäng så nu är jag mätt..!! vi ska väl kolla på tv och mysa lite i soffan för i morgon bitti på förmiddagen så åker vi hem så vi hinner med brottningen kl 6 i morgon kväll. Ha det bra HejHej..!! =3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: