mandazplace

25 Februari

Kategori: Allmänt



Snart så inte, långt kvar bara 115 dagar kvar till MALTA...!
Ska vara där i 3 veckor med min kompis Gabbi på språkresa vi ska bo i familj där, gå i skolan på förmiddagen. 20 lektioner på en vecka, ca. 2-3 strand utflykter per vecka om det inte är med skolan typ, 2 "shopping" rundor per vecka. Vi åker den 21 Juni och är där i tre veckor.. Och jag fuller ju den andra juli så då så får jag fira mig där vet inte om familjen gör något eller om jag och Gabbi bara har skoj får se vet aldrig vad som händer..!
Vi ska åka till Sicilien och ska till nån vulkan kommer inte ihåg vad den heter xD kanske snorkla lite och bada o sola såklart... =D
 

Kommentarer

  • emma, ung mamma åt julia [foto] säger:

    va roligt gumman, hoppas ni får det kul där borta fast det är ju ett tag kvar innan ni åker men ändå :) <3

    2010-02-25 | 21:43:41
    Bloggadress: http://emmzien.blogg.se/
  • Manda säger:

    Aah det ska vi nog ha men det är ju det den lång tiden men den blir kort när man har roligt...:D

    2010-02-26 | 17:24:55
  • Sara säger:

    VAd kul då :D fin blogg och bilder .

    2010-02-26 | 17:29:05
    Bloggadress: http://saralarssonnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här: