mandazplace

Sing a song

Kategori: Allmänt

Okej, it´s Monday and it´s almost bedtime! okej nej jag skoja som sagt så är det måndag och i helgen så var jag hemma i Gävle det var både mysigt och roligt att träffa lite folk där hemma familjen och lite vänner. Min mormor och morfar kom upp i torsdags och sov hos Ingela och Olle , även jag, vi åkte runt lite på kvällen, åt på Björnstugan och hade den mysigt och det slutade med att jag sov med mormor och morfar i Norlanders hus, så morfar körde mig till skolan på fredagen och sen kom dom och hämtade mig när jag slutade kl. 11:05 det regnade hela vägen hem så det var lite trist att åka i fyra timmar i spöregn men vi kom hem! Jag kom hem vid tre tiden till mamma kl. 18:00 så kom Maria, Niclas, Adam och Elin förbi för vi hade bjudit dom på kräftskiva. Det var länge sen man åt kräftor men det var gott och det var en jätte trevlig och mysig kväll med min älskade mamma!
lördagen så kom Linda, pappa och Rasmus och hämtade mig, vi åkte till Valbo och köpte presenter till våran underbara och söta grannflicka Wilda som fylle hela 1 år, tänk vad tiden går. På vägen hem så stannade vi på Gävlebro och åt lunch, mums mums. Efter kalaset så var vi ute på lite jakt typ hela kvällen, vi va även nere på stan och kollade lite efter som det var upplysningsnatten. Det är så fint när det är mörkt och dom har ställt upp marschaller efter ån.
Och sen så har vi ju då söndag, klockan halv ett så gick jag på bio med min älskade vän Madde, min pappa, Linda, Felicia och Rasmus, vi såg Modig den va både bra och rolig i vissa stunder, en bra barnfilm! Efter att vi hade skjutsat hem Madde så åkte vi hem. När vi hade packat in oss så ringde Jesse och sa att han var påväg så han kom och jag packade in alla mina saker i hans bil och vi började våran resa. Men sen så ringde Linda och sa att jag hade min röda väska kvar i hallen hemma och den hade jag det viktigaste i som tillexempel mina piller laddaren till mobilen osv. Så Linda sa att hon skulle komma ända upp hit med min väska till mig. Linda är den bästa låtsasmamma man kan ha älskar dig! Hon körde mig även till skolan imorse.
Idag så gick jag i skolan som vanligt, efter middagen så gick vi in i aulan för det var folk som spelade musik där så vi kollade vad dom pysslade med, dom höll på med att samla musik till en kareokekväll så vi stannade o dansade lite med dom och sen när kareoken skulle börja så kom ingen så vi stanna och sjöng en stund med dom. Sen gick vi med Lotus och kollade lite inne på Nya.
Nu sitter jag här med Petra och tittar på 17 again och har lite kvällsfika.
Godnatt så hörs vi i morgon hoppas jag!

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Jaaa du har världens bästa bonusmamma, hon är en pärla och jag tycker väldigt mycke om henne oxå. Skönt att höra att du är på plats igen. Ha en underbar vecka nu så hörs vi.
    Jag älskar dig till månen och tillbaka
    Kram Mamma Paprik hälsar oxå

    2012-09-03 | 22:50:51
  • Linda säger:

    Tack vad gullig du är hjärtat... jag har inte kunnat fått ett bättre bonusbarn!!!
    Vi kommer inte upp i helgen tror jag, felicia ska på kalas på fredag kväll och hon han träning söndag kl17.30 så det blir nästan lika kort som i söndags det.. :)
    Älskar dig // Linda

    Svar: okej så tråkigt då.. men vi sese en annan gång älskar dig! :)
    mandazplace.blogg.se

    2012-09-05 | 00:02:05
    Bloggadress: http://lindaochfredrik.bloggsida.se

Kommentera inlägget här: