mandazplace

27 November

Kategori: Allmänt

Min dag!
Idag har det varit lite variationer på aktivitetter för min del. På morgonen var det en vanlig lektion nere i Nedergård med djuren men lektionen efter det så började jag och Irene att ha mitt utvecklingssamtal men vi han inte bli klar för  Glenn kom och sa att det var en grupp människor som sa att de skulle få en guidening kvart i och det hade Irene glömt lite fint sådär så klockan 5 i så gick jag iväg och guideade dem runt i rummen och berättade om djuren vi har här på skolan och tog fram och visa så dem fick hålla eller klappa lite som de ville själva..! När vi nästan var klar så kom Irene ner och kolla hur det gick och hon som hade haft kontakt med Irene och fixat ihop denna gruppen sa att hon hade varit här på skolan förr på flera guider med olika elever varje gång och hon sa att denna hade varit den bästa hon någonsin varit på av alla gånger hon varit här och hon hade tydligen varit här ett antal gånger! Så jag blev jätte glad över att dem tyckte att det var så bra och trevligt att jag ville guidea dem runt bland våra djur och visa upp dem. Så Irene sa att hon va stolt! Så vi ska avsluta utvecklingssamtalet på torsdag tror jag, får se när vi har tid, vi var nästan klar satt..

I söndags så kom den första kycklingen som vi har väntat på. Nu har vi 15 stycken som har kläckts och det kommer nog bli 18 stycken tror Ingela, så vi får hoppas på det för dem är så söta!! Vi har några som är svarta andra som är gyllenbruna och andra som är gul med bruna mönster på rygg och huvud!
Här har vi en blid på en av våra kycklingar!
 
Nu sitter jag hos Saris min och lyssnar på musik tror att vi ska kolla på film snart.. allafall om man frågar Julia för hon har haft on i ryggen den senaste veckan och igår gav jag henne massage och hon har redan mindre ont i ryggen så hon ville ha mera massage ikväll, så vi får väl se hur det blir!

Men nu ska jag vara social med Sara igen så hörs vi sen, det är ju snart jullov osv så jag kommer ju snart hem igen!! :D

Kommentarer

  • Mamma säger:

    De var väl kul att dom var nöjda, men du är ju bäst oxå :).
    Snart kommer vi och hälsar på dig det ska bli härligt.
    Ha det bäst kram Mamma o Paprik

    2012-11-27 | 19:15:33
  • linda säger:

    Hejja Dig!!!! Du är BÄÄÄÄÄÄSSST!!! Det har vi vetat länge.... kul att andra får se det också :)
    Puss Puss älskar dig

    2012-11-29 | 06:48:25
    Bloggadress: http://lindaochfredrik.bloggsida.se

Kommentera inlägget här: