mandazplace

En dag kvar till helgen

Kategori: Allmänt

Ja nu har det gått ännu en lite kylig och blåsig dag. Imorgon då är det fredag och dax för hemgång, jag vet inte riktigt vad vi ska göra i helgen beror väl lite på hur Ingela mår och så, men man har ju alltid trevligt när jag är där. Idag så har vi inte gjort nå speciellt vi har haft lite lektioner och vårat schema är fel, fel och fel... rummen är fel, fel och fel men det löser sig snart :) Nu så har jag duschat så nu är jag ren och fräsch, skönt! I morgon så kommer Ingla och Olle och hämtar vi ska till Kramfors och titta om dom har min älsklings kaffedrink där. Saknar den, när jag kommer hem så måste jag köpa med mig lite upp hit så jag har ett förråd!! HAHA!

Jag har inte så mycet att säga FÖRUTOM att på måndag så ska vi börja med ZUMBA, jag Längtar SÅÅÅÅ!!!! Äntligen får man dansa!!! Jag saknar dansen så!!
 
Nej nu ska jag klä på mig o kolla på film eller nå med Petra. Hörs i morgon eller på måndag kanske ;)

Kommentarer

  • Linda säger:

    Guuud va kul att ni börjar Zumban nu... vet att du längtat efter den!! starbucks kaffe ska finnas både på statoil och preem, men finns säkerligen på typ maxi ica eller coop mycket billigare, hoppas du hittar den.
    Dina syskon blev jätteglada när jag berättade att du skulle komma hem nästa helg :)

    // pussar från oss alla!!

    Svar: None
    mandazplace.blogg.se

    2012-08-23 | 23:37:37
    Bloggadress: http://lindaochfredrik.bloggsida.se
  • Mof säger:

    Vi syns på torsdag den 30/8 om du kan efter skolan. Annars hämtar vi dig efter skolan på fredag. Hör av dig hur du vill ha det. Kul för dig att du äntligen får dansa.//många kramar och pussar från oss, mof

    2012-08-25 | 16:17:13
  • Emma, mamma till Julia säger:

    Saknar dig <3

    Svar: None
    mandazplace.blogg.se

    2012-08-28 | 05:42:41
    Bloggadress: http://www.emmzien.blogg.se
  • Linda säger:

    Jag har köpt 8 st av varje sort som du gillar... alltså 16 st starbucks kaffedrinkar till dig stumpan. Hur kommer du upp på söndag eller måndag då. puss från oss

    Svar: None
    mandazplace.blogg.se

    2012-08-28 | 12:05:19
    Bloggadress: http://lindaochfredrik.bloggsida.se

Kommentera inlägget här: