mandazplace

Idag & lite annat..!

Kategori: Allmänt


Hejsan, det var ett tag sen men nu är jag här..! Idag så har jag varit i skolan sen så åkte jag o Gabbi till bilden efter skolan vi slutade 15:15 och bilden börjar 18:00 mrn vi brukar åka dit efter skolan och sitta där och vänta o spela lite piano..! Sen så efter det så åkte vi buss till stan och väntade på Linda som skulle hämta oss utanför bowlingen så vi körde hem Gabbi och åkte hem och åt och nu sitter vi här i soffan och tittar ishockey (tråååkigt)..!

Ja, på påsklovet då blir det skojjigt..! På fredagen så åker vi till högakusten och jag vet inte vilken dag men en eller flera dagar så ska jag jobba på en blomster affär där inne på vallen..! och dom ska ha kycklingar på diskbänken så ska väl ta hand om dom med och alla blommor såklart!! *Älskar Blommor* Och vi ska väl åka och rida hos Jonas, han har islandshästar vi red på dom i sommras med men jag vill rida mera   =D    för det är roligt sen så blir det väl alla djuren på gårdet och lite skidor om det finns nå snö så man kan åka baka lite och mysa vara med Micka om hon har tid en helg..!

Det var väl allt tror jag, inge mera att berätta just nu annars så skriver jag väl det om jag kommer på nå mera. Men hare gött så ses vi sen PössPöss<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: