mandazplace

Idag...

Kategori: Allmänt



Idag så har jag varit nere i ladugården och märkt höns och flyttat höns och kycklingar..!
Inga kalvar hit tills men hoppas det kommer någon mendas vi är här... =D
Jag ocg Felicia har åkt skidor ett varv här i skogen, det var ganska isigt så det var ganska halt man fick inte så bra grepp med skidorna så det var ganska svårt att komma upp för backarna med det gick...!
I morgon så ska jag vara med Micka vet inte vad vi ska göra men det blir roligt sen så på Tisdag så ska jag jobba tills på torsdag , jag ska jobba på en blomster handel inne på vallen från halv 9 till 6 på kvällen.. :D sen så på lördag nästa vecka så så fyller lille bror Rasmus 2 år så vi åker hem ppå fredag så vi kan fira honom på lördag det ska bli skojj... =D

Jag tror nog att jag har sagt allt nu... annars så säger jag väl det om det är må intressant.. kram..!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: