mandazplace

Det har varit en...

Kategori: Allmänt


Rolig dag idag vaknade och gjorde mig iordning och åkte till skolan, hade skojj och skrattade mycket i skolan idag med Alice.. Hon följde med mig hem och med mig och Felicia när hon skulle på träning när Felicia hade dansat klart så gick vi ner på stan och köpte glass och Alice skulle köpa nå till hennes släkting som var för stort för hennes väska så det såg jätte roligt ut när halva stack ut och resten var i väskan , Mötte Adam utanför bussen och på bussen så vi åkte en bit tillsammans sen så kom Emma, Robin och lilla Jullan hit och åta tacos med oss vi har kollat på talang och haft det roligt just nu så ska jag lyssna på låten vi dansar till och gå igenom dansen i mitt huvud så jag kan den utantill utan fel tills det är uppvisning det är inte långt kvar till dess..!

Ha en bra helg kram kram.. =D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: