mandazplace

Some say love

Kategori: Allmänt

Idag är det tisdag och kvällen är snart slut igen! tiden här på Nordvik bara rinner iväg..!
 
Jaa.. Sådär långt kom jag igår på mitt bloggskrivande innan jag fick damp för det är nå fel på skolans datorer så är det bara!!
Jaa som sagt igår så gick vi i  skolan som vanligt.. Klockan halv åtta så va det Zumba o efter ett pass på 40 minuter så gick vi till gymmet och va där en stund, så uppfriskande med  lite träning!! Sen så gick jag och duscha och sov!
 
Och idag så är det ju då onsdag och jag skulle vara i ladugården idag men vi åkte bara runt och räknade djuren det var ju inte så intressant, men jaja ska det göras så ska det! Klockan kvart i tio så var det skolfoto. Det var nog den roligaste skolfotot jag varit på. Det var inte så ordentligt och sånt utan på det personliga fotot så fick vi göra vad vi ville hoppa, posa osv. Sen så fick vi göra kompisfoton med, jag Petra Lotus, Daniella, Towe och Anton gjorde en pyramid.
Nu så har vi ingentinng ända till kvart i 3 då har vi Djurens biologi med Glenn. Sen så slutar vi och har middag klockan 4 efter middagen ska  jag och Petra bara lata oss inne på rummet och sova tidigt för det har blivigt lite sent dom 2 sista dagarna för då har vi tränat osv, men nu så blir det läggdags klockan sju!!
 
Vad händer i helgen? Ingela fyller år, jag ska försöka vara med Micka och jag vet inte om det blir någon jakt, vi får se!
 
Ha en bra eftermiddag och kväll så syns vi i morgon om datan vill som jag vill! :)

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Hej Smulan
    Hoppas att du mår bra och att ni har massa skoj.
    Ses snart
    Tusen kramar Mamma

    Svar: Jag mår toppen och har det jätte skoj!! Syns!
    Tuuuuuuuusentals kramar älskar dig!! Din Amanda
    mandazplace.blogg.se

    2012-09-10 | 22:25:16

Kommentera inlägget här: