mandazplace

Nu är det nära!

Kategori: Allmänt

Nu är klockan 16:55 och det är tisdag vecka 43. Nästa vecka är det vecka 44 och då är det LOOOV!!!Nu på fredag så kommer Linda med barnen och på lördag så får jag åka HEEEEEEEEEEEEEEEM!!!! Det var länge sen nu! Jag har bara varit hem 1 gång sen den 12:de augusti och det är länge sen nu det! Då på måndagen så ska jag till tandläkaren på morgonen, tisdag ska jag åka till badhuset med min älskade Emma och ha myspys på kvällen for se om Max och Albin vill komma, HOPPAS! Onsdagen har jag inget planerat och inte torsdagen heller men på fredagen så blir det nog lite RE-UNION med klass 9c, ska bli så kul och få träffa alla igen!
 
Just nu sitter jag på rummet med Petra och väntar på ett mess från Sara.. Vi ska kolla på Harry Potter, Ni vet jag har ju inte sett någon utav dom ;) Så någong  måste ju vara den första! I morgon är det redan onsdag och ZUMBA! Sen så är det bara torsdag kvar innan det är helg.. Usch vad tiden går!

Nej nu får ni ha det bra så ses vi hemma i Gävle och hoppas att ni kommer på julmarknaden!! :D

Kommentarer

  • Mamma säger:

    ÅHHHH va skönt att du kommer hem en stund vi längtar sååå efter dig, bara några dagar kvar.
    Älskar dig!!!

    Kram Mamma o Paprik

    2012-10-23 | 18:04:31
  • Gandalf säger:

    Saknar dig sååå ! PUSS älskardig<3

    Svar: Jag saknar dig meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeed min älskade GANDALF!!!!!!!!!!! Puss älskar DEEEEEJ!!!!! <3
    mandazplace.blogg.se

    2012-10-23 | 23:17:05
  • emma och julia säger:

    snaaaaaaaaaaaaaaaaaaaart <3 åååh vad jag ska krama om dig min älskade underbara amanda! så tomt här hemma på kvällarna, ingen att spela kort eller yatzy med :'( saknar dig!! <3

    2012-10-26 | 06:01:33
    Bloggadress: http://www.emmzien.blogg.se

Kommentera inlägget här: