mandazplace

My life up north

Kategori: Allmänt

Den 13:e augusti så tog jag min packning och flyttade upp till norr! Tiden har bara runnit iväg så jag hinner knappt med själv. Jag både går och bor på skolan här uppe och jag trivs jätte bra! Jag lär mig nya saker varje dag och har fått vänner som älskar mig för den jag är. På tal om vänner så har jag ju min underbara "sambo" (rumskompis) Petra som har funnits vid min sida sen den dagen vi träffades, älskar dig så gummis min!<3
På helgerna bor jag hos Ingela och Olle som bor här uppe i Fällsvik, en underbar plats att vara på, man kan ta det lungt och bara leva livet. Där hjälper jag till på gården med olika saker som att ta hand om djuren, jaga, köra traktor, vara ute i skogen och bara njuta! Något som alla borde ha tillgång till eller bara få vara med om, så underbart! Men i morgon så tar jag en del av min packning och åker hem en vecka och får träffa alla där hemma som man har saknat. Det ska bli så kul!! Jag ska till tandläkaren, klippa mig, åka till badhuset, kanske få träffa min älskade gamla klass och såklart så ska jag få träffa vänner och min familj! Det är bäst att man tar vara på tiden, den bara flyger iväg. Snart så kommer Linda upp med barnen och lämnar dem här och tar med mig hem.

Här kom det lite biler från skolan och bebisen är min underbart söta kusin Ronja som kom på besök förra helgen.
 

Kommentarer

  • Gandalf säger:

    ååh saknar dig, kom hem nu!! :(

    2012-10-27 | 13:13:54
  • din sambo säger:

    Älskar dig med gummsan!<3

    2012-10-28 | 13:25:48

Kommentera inlägget här: