mandazplace

Min vecka

Kategori: Allmänt



















Här har vi lite bilder från skolfotot. Det var ett tag sen men men!
Den här veckan har gått så fort så jag vet inte vart jag ska ta vägen! Tiden bara rinner iväg! Det har varit en vanlig skolvecka, jag har varit i stallet och mockat denna vecka o det är tredje veckan på rad så man börjar bli van! Igår och idag så har vi haft två 6:or med oss som va här och hade miniprao.  Igår så var jag och Petra ute och fotade  på naturen här omkring men jag har bilderna på andra datorn och internet funkar inte på den så jag ska försöka fixa det i helgen när jag är hos Ingela och Olle för då kan jag använda deras internet! Idag så har vi haft en vanlig skoldag, inte gjort n¨gont speciellt, på idrotten hade vi fotboll. Det är alltid kul. Speciellt när jag gjorde det sista och avgörande målet! Med mitt underbart fina skott och Nicklas bästa styrning så blev det ett vackert mål! Och en sak som man inte får glömma är att vi var på Zumba igår och vi bestämmde att vi ska köra Zumba varje onsdag!! JIPPEY!!!!
Nu ska jag gå o äta middag med Petra och sen ska jag gå o duscha. Ikväll så ska jag kolla på film med Sara inne på nya.
Vecka 44 har jag lov så då ska jag försöka ta mig hem så ni vet om ni vill umgås lite! :)

Hörs sen Pöss Pöss!! :D

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Ja du smulan du har inte långtråkigt du inte ;)
    Vi längtar efter dig här hemma det är så tomt utan dig.
    Men vi ses snart igen och du har det ju så bra hos Ingela och Olle på helgerna så jag förstår att tiden går fort.
    Ta hand om dig och gör en massa skoj :)

    Älskar dig till månen och tillbaka

    Kram mamma och paprik

    2012-10-04 | 17:09:04
  • Linda säger:

    Vilka coooola kort... Va roligt :)

    2012-10-07 | 09:38:04
    Bloggadress: http://lindaochfredrik.bloggsida.se

Kommentera inlägget här: