mandazplace

JUUUUUUUUUUUUUL

Kategori: Allmänt

Lördag den 15:e december är det julmarknad på Nordvik mellan 10:00 till 15:00. Vi elever på skolan kommer att ha en massa skoj att komma och kolla på och köpa. Vi har även en Tomtestuga med sagostunder och godis till era barn, vet ej om tomten kommer men nissarna kommer att vara där! Det kommer att finnas en massa olika saker att köpa i matväg och annat som granar, japanska spisar osv. Jag och några andra har tagit oss tid att göra rundturer i Nedergård (djurhuset). För en liten peng kommer ni att få gå runt i grupper med mig eller utav någon klasskamrat till mig, in i varje rum där det finns en massa olika djur. Vi kommer att berätta om djuren och i när vi har berättat klart så kan man få chansen att få klappa och kanske även hålla om man vill och får (beror på vilket djur). Missa inte denna underbara upplevelse på denna underbara skola. Det kommer att vara en mysfaktor på topp så vi hoppas att ni kommer!

Syns där då den 15:e december!
Önskar Jag och mina klasskamrater från Nordvik.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: