mandazplace

Du och Jag

Kategori: Allmänt

Nu är det fredag och betyder att det är helg! Men denna helg är inte som alla andra.... Jag och Petra har ingen ledig helg. Vi ska jobba, Vi har jour. Vi ska vara här på skolan aldelles ensam hela helgen men vi kommer ha det skoj i allafall... Men det finns en väldigt negativ sak och det är att man får inte hålla på med pälsdjuren! Det är inte säkert men dem kan ha fått ringorm, men vi har inte fått nå svar på proverna! Hoppas inte för det vore tråkigt om dem var sjuk och vi inte fick hålla på med dem och det skulle bli ett problem för det ingår i ett arbete vi håller på med att vi ska tämja ett djur, någon utav gnagarna. Så det blir lite svårt att hålla på med det men men inget man kan göra åt!

Jag kom precis ifrån djurrummet, va och gosade lite med min älskade Groovy (skäggagam).
Du och Jag Groovy. Du och Jag <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: