mandazplace

En underbar..

Kategori: Allmänt

..kväll men MATILDA..!


(Bild från ikväll, lekte med kameran lite :P )

Idag: skolan sen efter de så gick jag o Matilda o kollade lite med Mark mm.. sen gick vi och fikade lite på "Flör" sen gick vi till Guldfynd och köpte nå diamanter man sätter på mobilen blidde jätte bla :)  sen så blidde det träning mycket Koul! efter träningen så följde Matilda med mig hem vi tog bussen så när vi kom hem så "snodde" vi datorerna från Rasmus o Felicia eller det bara blev så vi satt vid dom.. så vi tränade lite på våra danser och filmade så vi fick se hur vi såg ut..! det blev jätte bra.. sen åt vi glass o häll på med datan lite fast nu så har Matilda åkt hem så nu sitter jag här o lyssnar på musik alldeles ensam ;P men i helgen så ska vi äta ute och gå o bowla då kanske Matilda ska med om hon vill o har tid :) vi bjuder MATILDA..!! haha.. aja nu ska jag fortsätta ska snart lägga mig e ganska trött..! Pöss o Kjaam så syns vi Seeeen..!! (L)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: