mandazplace

Fy Fy Fy...

Kategori: Allmänt

Nej nu får jag sluta.. Jag måste blogga!!
Ja, i fredags så kom Ingela och hämtade mig och Oskar här på skolan klockan 11. Vi åkte direkt hem, bytte om och åkte ut på passet. Men det blev inge.. Såg inte ett ända djur förutom hunden och lite olika fåglar som seglade över oss på passet.
Lördag-  Jag tog sovmorgon och sov medans Ingela och Olle klev upp vid fem på morgonen för att åka ut på passet. När jag vakande så var dom hemma och hade avslutat för dagen. Jag åt frukost medans dom tog sig lite lunch. Resten av dagen så låg jag och halv sov med Sally i Ingela och Olles säng till strax efter 4 sen så va det promenad i skogen med Sally, hon blev så trött satt hon somnade i soffan direkt när vi hade satt oss i soffan för att äta middag framför tv:n.
Söndag- Vaknade, åt frukost, åkte och handlade, på eftermiddagen så åkte vi ut i skogen och plockade svamp och rastade hunden.. Och som i lördags så somnade hon i soffan när vi skulle äta. Vi tittade på X-factor, det verkade rätt OK att titta på faktiskt. Efter tv tittandet så hoppade jag in i duschen, efter att jag hade sett klart programmet som va efter  X-factor så gick jag och la mig och sov som en stock hela natten tills mitt alarm på mobilen ringde strax innan 8 imose. Jag gick upp och klädde på mig, åt frukost med Ingela och Olle, sen så slappade jag innan Oskar kom till oss strax innan 9. Då packade vi in oss i bilen och började röra oss mot skolan.
Idag så hade vi först mentor möte sen haade vi svenska i samma rum. Lunchen var rätt så god, efter lunschen så hade vi lite fysik utan lärare men det gick ju ändå! Efter fysiken så hade vi hål medans dom andra som inte läser naturvetenskapliga fördjupningen hade matte så då gick vi ner till Nedergård (djurhuset) och gullade  lite med kaninungarna som har börjat skutta omkring i buren nu, dom är så söt!! Vi satte på våra minigrisar Oskar och Matilda sina selar och tog ut dom i korridoren och gick lite fram och tillbaka och gjorde lite trix som sitt, snurra och hopp. Dom är så duktiga!!! Efter lite egentid så hade vi entreprenörskap till strax innan 4. Vi åt middag klockan 4 som alltid. Under middagen så kom vi fram till att vi skulle sjunga singstar inne på vårat rum för Sara hade det med sig!! DET VA SÅ KUL, och vi sjöng så FIIIINT!!  Efter lite sång så gick vi upp till Vickan och dom och hadae lite skojj där. sen strax efter 9 så gick vi tillbaka till rummet och nu tittar vi på film och ska sova! Godnatt och ha en trevlig morgon dag så hörs vi!! :D

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Jaaa nu tycker jag att du kan blogga lite mer :)

    2012-09-13 | 21:35:58

Kommentera inlägget här: