mandazplace

Ensam

Kategori: Allmänt

Jaa nu när man kom in på rummet möttes man av en chock.. Halva rummet var tomt. Det visar sig att Petra har flyttat och nu sitter man här själv och är lite halvt ledsen över det.. Det är tråkigt att hon flyttade men jag kan inte tvinga henne att bo kvar om hon inte vill, det är hennes val. Men som sagt det är jätte tråkigt att hon inte ville bo kvar med mig för jag trivdes jätte bra och tyckte det var väldigt trevligt att bo med Petra.
 
Nu ska jag försöka sova och smälta det hära så ska jag ta dagarna som dom kommer.. I morgon är det en ny dag med nya tag! Godnatt!

Kommentarer

  • Petra:) säger:

    Jag trivdes oxå men jag saknade den där egentiden, men vi bor ju mitt emot varandra iaf <3

    2012-09-18 | 10:11:38
  • Linda säger:

    Så tråkigt gumman men nu blir det som det va tänkt från början , du ville ju ha ett enkelrum. Å ni bor ju mitt emot varann... men hon kanske skulle ha sagt nåt innan... det kanske hon gjorde, det vet inte jag.
    Hoppas att ni inte är osams bara.

    Älskar dig Puss

    2012-09-18 | 12:22:00
    Bloggadress: http://lindaochfredrik.bloggsida.se
  • Mamma säger:

    Men de lät inte bra, hoppas det känns bra ändå nu. vad jag fattade så fanns det ju inte rum så det gick att bo ensam, konstigt. Bara du mår bra så gör jag det också.
    Älskar dig kram mamma

    2012-09-18 | 16:20:51
  • emma, mamma till julia (foto och inredning) säger:

    jag älskar dig gofis <3

    2012-09-18 | 22:23:37
    Bloggadress: http://www.emmzien.blogg.se

Kommentera inlägget här: