mandazplace

Varför sitta vid en när man har två!?

Kategori: Allmänt

Nu är det onsdag och vecka är snart slut.. Igen! Gud vad tiden går. Men idag så har det väl inte hänt något speciellt jag har hämtat ut en ny dator så nu har man två!
 
I morse så var vi i stallet och mockade hästskit som jag skrev igår, vi hade en blå overall och gummistövlar men det var mysigt att hålla på med hästarna fast än dom är rätt stor o läskig när man inte känner dom så bra!
 
I måndags så fick vi våra scheman, det var rätt okej scheman om du frågar mig!
 
Sen så fick vi även ett annat schema där det står vart vi ska vara och vilka djur vi ska ta hand om på onsdagsförmiddagarna och vad vi ska göra på torsdagarna fast det var tydligen samma..
 
Jaa, vid halv fem så sitter jag här ensam för då ska Terese och Petra med Patricia och tävlingssegla, men jag ska med nästa onsdag! Får se vad jag hittar på för skoj att göra kanske bara ligger inne på rummet och latar mig eller så ska jag leta upp Bella! Om en timme så är det middag, kommer ej ihåg vad det var lasange tror jag att det var! Till lunch fick vi lax och potatis, det var rätt gott faktiskt.
 
Senare ikväll kanske jag ska ta mig tiden att lägga upp lite bilder på mitt sommarlov som jag har knäppt med min nya kamera som jag fick av mamma och Patrik när jag fyllde, för nu har jag fått in bilderna på datan så nu kan man börja titta igenom allting. Det är ju då inte bara en bild om man säger så!!
 
Nej nu ska jag följa med Petra ner till djuren och kolla till dom så det är okej så får vi se om det kommer nå mera inlägg lite senare.
Jag har inge motagning här på skolan så jag kan inte svara eller svara på sms så om ni vill nå så får ni skriva här eller någonting.
Just det jag!!! Jag funderade på att åka hem fredagen den sista augusti och vara hemma den helgen men jag har skickat sms till mamma, Linda och mormor men dom har inte blivigt iväg skickade så jag skriver här istället så får jag hoppas att ni ser det annars så kommer dom på fredag för då åker jag härifrån!
 Nu ska jag med Petra innan middagen serveras kl. 16:00 och innan hon åker!
Shipewipp på er så syns vi sen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: