mandazplace

Blogga.. Blogga.. Blogga...

Kategori: Allmänt

Oj oj oj..!!  Hur hinner jag med allting!! jag ska gå i skolan hålla koll på alla tider vart jag ska vara efter skolan osv. och jag ska blogga och sova och vakna osv. Men jag får det att gå ihop med ett leende på läpparna, nu när jag har varit här ett tag så vet jag till 100% att jag kommer att trivas här som fisken trivs i vattnet! Jaa vad har jag gjort denna vecka.. Det har ju bara gått två dagar men här hinner man med mycket! Jag har dansat Zumba, varit med djuren, skrattat varje dag jätte mycket! och gått i skolan såklart men det gör jag ju jämt efter som jag är här dygnet runt. Idag så har vi haft hus möte och det gick toppen vi kom överens om bra saker och vi har kommit varandra närmare vi som bor här i Synvillan! I morgon är det en vanlig skoldag om jag inte har missat någonting efter som allting ändras hela tiden! Men dom har sagt att efter denna vecka så ska man följa schemat som finns på internet men jag måste skriva ut det när jag kommer hem för här finns det typ ingen skrivare som är inkopplad och fungerar! På torsdag så kommer min älskade Mormor och Morfar hit och ska hämta mig på fredag men dom kommer hit på torsdag för att se lite här på skolan vad det finns för djur och byggnader. Sen så ska vi åka omkring lite i omgivningen och visa runt dom lite och äta middag tillsammans. Sen så på fredag så åker jag HEM!! Och sen så ska jag åka tillbaka på söndag kväll med Jesse :) Nej nu ska jag sova God natt sov så gott så hörs vi i morgon hoppas jag! Pöss<3

Kommentarer

  • linda säger:

    Känns underbart att höra att du stortrivs!! Ska jesse upp å jaga hos mamma.... det är ju perfekt!
    Puss puss

    2012-08-29 | 08:30:49
    Bloggadress: http://lindaochfredrik.bloggsida.se
  • Emma, mamma till Julia säger:

    Håller med linda <3

    2012-08-29 | 16:49:06
    Bloggadress: http://www.emmzien.blogg.se
  • Mof säger:

    Vad glada vi blir att du trivs som fisken i vattnet. När vi kommer på torsdag går vi till Synvillan då eller? Du kan väl höra av dig på något vis.
    Puss o kram

    2012-08-29 | 18:44:55
  • mamma säger:

    Åhh vad glad jag blir att höra att du har det så bra, längtar efter dig!!!!
    Ses snart.
    Puss puss Mamma o Paprik

    2012-08-29 | 21:10:06

Kommentera inlägget här: