mandazplace

Andra veckan här på skolan

Kategori: Allmänt

Nu är det måndag och det är första dagen på skolan som vi har fått börja arbeta med djuren. Idag så har vi skött om smådjuren nere på nedergården, jag fick vara i reptilrummet!! JIPPEY!!!!!!! Men vi har även STÄDAT ute i hundgårdarna, det var då inte bara ett grässtrå i varje bur.
 
Förra veckan så hade vi teambuildingar osv så vi skulle lära känna varandra bättre innan vi börjar skolan på riktigt så vi inte skulle sitta här forever alone!

Nu så står jag här vid fönstret (enda stället med bra internet!) med Terese och Petra, vi tittar på film och äter upp allt i vårat älskade lilla kylskåp!
I morgon så börjar allvaret. Då börjar lektionerna, vi ska vara nere på Nedergården o pyssla med djuren! :D
 
Ha en fortsatt trevlig kväll så ska jag försöka mig på internetet igen och blogga lite mer med bilder om jag får nå bra att knäppa på! :)

Kommentarer

  • linda säger:

    Låter som om du har det riktigt bra hjärtat. Jag har börjat blogga igen också, mest för att du ska veta lite vad vi gör om dagarna också. Kram

    Svar: Okej så bra då blir det rättvist ;) kram
    mandazplace.blogg.se

    2012-08-21 | 07:16:54
    Bloggadress: http://lindaochfredrik.bloggsida.se

Kommentera inlägget här: