mandazplace

Dance Dance give me one more change..

Kategori: Allmänt



Idag så har jag varit i skolan och sen så efter de så letade jag efter trubbiga nålar med stort öga, jag och matilda var inne på 1 affär sen så gick vi upp till söder och gick in på en garn affär där hade dom.. sen så gick och kollade i inredningsaffär sen så började dansen så vi var tvungen att gå så vi var kanske en 30 minuter tidig men jaja.. sen så vart det inge nya steg på dansen men vi tränade mycket.. När jag kom hem så var jag barnvakt i typ 15 minuter när linda var och hämtade Felicia hos en kompis.. sen när dom kom hem så kollade jag på tv en stunde sen så duschade jag och nu sitter jag här ensam..  :(  Linda, rasmus och felicia sover pappa är på jobbet och jag sitter här själv och kollar på Criminal Minds ska göra mig i ordning och gå och kolla på film sen uppe i mitt rum puss hej leverpastej :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: